6 תשובות
לכי לדיאטנית שתמליץ לך על מה לעשות. זאת הבריאות שלך אין לך מה לשאול ילדים בסטיפס
כן,זה שינה לי את החיים ממש לטובה,ירדתי בנתיים בכמה חודשים 14 קילו,אין תופעות לוואי מורגשות חוץ מהשבוע הראשון שהיה לי בחילות
זה נשמע לי שזה ממש יעזור לך תדברי על זה עם הרופא שלך
אנונימי
תקשיבי, קודם כל תתחילי מלאכול עד 2500 קלוריות ביום.
זה יביא אותך למשקל תקין ולא תרגישי רעבה.
תצאי להתאמן.
זריקות הרזייה זה הדרך הקלה.
בשביל שינוי אמיתי צריך גם לשנות את הנפש.
100? כן
אנונימי
היי אני לוקחת זריקות הרזיה. בינתיים ירדתי קילו וחצי אחרי חודש ושבוע של שימוש. אני לוקחת ויגובי. כדאי לך לדבר עם רופא המשפחה שלך והוא ירשום לך מרשם ותתחילי. זה רק מדכא תיאבון, השינוי צריך להגיע ממך. אני עושה הליכה של שעה כל יום ועושה פעמיים- שלוש בשבוע אימוני כוח. גם אמא שלי לוקחת וירדה חמש קילו תוך 3 חודשים וחצי
אנונימית
ממליץ לנסות לרדת בלי זה, בסוף זה תמיד גם אופציה
מה ניסית לעשות כדי לרדת?
שום דבר לא הצליח בינתיים?