3 תשובות
אתם יוצאים חודש וחצי
אנונימית
שואל השאלה:
אז זה סבבה או לא?
את לא צריכה לדאוג, אני אוהב אותך זה אמירה מאוד חזקה, יש אנשים שלוקח להם זמן להגיד את זה.
בכל זאת חודש וחצי זה כלום..