3 תשובות
אתם יוצאים חודש וחצי
אנונימית
שואל השאלה:
אז זה סבבה או לא?
אז זה סבבה או לא?
את לא צריכה לדאוג, אני אוהב אותך זה אמירה מאוד חזקה, יש אנשים שלוקח להם זמן להגיד את זה.
בכל זאת חודש וחצי זה כלום..
בכל זאת חודש וחצי זה כלום..
באותו הנושא: