45 תשובות
כן
לא
גם אני ככה
בערך
פשוט אני עם שיאומי אנדרואיד
לא
אני עם טלפון מכיתה ז ואני בת 19
לא
גם אבא שלי עם אייפון 11 ומרוצה ממנו מאוד
כבר שנים עם הטלפון הזה והוא לא רוצה להחליף
כן אבל בתכלס אם אין לו בעיות כלשהן אז אין סיבה להחליף ולא משנה אם ישן יותר מידי
שואל השאלה:
אבל הבריאות סוללה לא נהרסת לכם? אני כל דקה צריכה להיות עם מטען זה בלתי
אנונימית
מה הבריאות סוללה שלך וכמה זמן לוקח לטלפון להגיע מ100% עד שהוא נכבה?
זה לא זה לא נהרס לו^^
שואל השאלה:
הבריאות סוללה שלי על 70
נגיד אני בבית ספר מ8 עד 13 אז אני חוזרת הביתה על 0 אחוז כבר, ואני לא הרבה בטלפון
אנונימית
שואל השאלה:
אם נגיד אני ברצף בטלפון אז שעתיים / שעה 40 ונגמר הכל
אנונימית
את עם אותו טלפון כבר 5 שנים והסוללה שלו כבר לא טובה
זה נורמאלי לרצות להחליף
מה זה אומר בריאות סוללה
אז כן כדאי להחליף
^^בוא נגיד שאם בפעם הראשונה שפתחת אותו היית על מאה אחוז סוללה, אז אחרי כמה זמן כשהבריאות תרד זה אומר פשוט פחות סוללה.
מה שבהתחלה נחשב 100%, אז עכשיו כשהבריאות סוללה על 70, יש לך 70% סוללה ממה שהיה לך פעם
נכון, אבל מה שטוב זה שהוא עדיין עובד, אני עם שלי מאז ינואר 2022 ועכשיו אנחנו ב-2026
לי יש גלקסי ס11 מכיתה ט' (2021)
לא מחליפים סוס מנצח
חחח הייתי עם אייפון 8+ מ2019 עד 2025 ואין לי שום בעיות כספיות זה באמת פשוט לא מעניין אותי ולא מרגש אותי כל השידרוגים
אם היה לי אחסון והאיכות של המצלמה הייתה טובה והסוללה הייתה נשמרת הייתי נשארת גם עם אייפון 4 בשיא הרצינות
אנונימית
כן,לשדרג מהטלפון הזה יהיה קפיצה ענקית אם יש לך את האפשרות אבל אם את מרוצה סך הכל אז כמובן לא חובה
איזה שדרוג כבר יש מאייפון 11 לחדשים?
כן יש שינויים אבל "קפיצה ענקית"? זה נטו שידרוג של האיכות של הסוללה, מצלמה ואיחסון אם אין לה ועוד כמה פיצרים שלדעתי לא ככ רלוונטים
אנונימית
אל תגידי שטויות אם את לא מבינה מוזמנת לבדוק איך הטלפון השתדרג מכל בחינה,כמו שאמרתי אם היא מרוצה שתשאר עם הטלפון שלה אבל עובדתית זה קפיצה ענקית
^^אם זה לאייפון 17 זאת קפיצה משמעותיתת
+ מבחינת סוללה לא כיף שנגמר אחרי שעתיים שימוש רצוף
אתה באמת מוזמן לפרט לנו מה הקפיצה הענקית חוץ ממה שציינתי שחשוב
ממש כתבתי מצלמה, סוללה ואיחסון^ חוץ מיזה מה עוד?
אנונימית
מסך ששודרג?
שכחת מהפקטור הזה של מסך? הדבר הכי חשוב בטלפון בערך
60hz ל 120hz זאת קפיצה משמעותית ומרגישים את ההבדל.
המעבד שעבר שדרוג, הוא בהרבה יותר חזק
ואת גם אומרת שאחסון, מצלמה וסוללה זאת לא קפיצה גדולה?
הם הדברים הכי חשובים בטלפון לרוב האנשים
לדעתי מ2021 אין שום שינוי שהוא משנה את האיכות ברמה מטורפת, לא הייתה שום קפיצה ענקית אבל זאת רק דעתי
לעומת השידרוגים המטורפים שהיו בעבר מאייפון 4 לאייפון 8 זה שינוי. ולא מאייפון 13 ל16
אנונימית
המסך הרבה יותר טוב,oled לעומת lcd וגם 120hz לעומת 60 שזה נראה הרבה יותר חלק בעיניים
ועל הדרך המסך הרבה יותר בהיר
הסוללה מחזיקה פי 2 יותר זמן
5g
usb-c
ביצועים הרבה יותר טובים אם היא משחקת עורכת או אפילו פעולות פשוטות ירגישו הבדל
והמצלמה כמובן רמה אחרת לגמרי
אני ממש כתבתי שכן^^ שאלה הסיבות להחליף טלפון... חוץ מיזה לא רואה עוד סיבה
ואם יש לה אחסון, האיכות של המצלמה לא ככ חשובה לה והבריאות סוללה נשמרה לה אין מה להחליף
ואם הכל נדפק אז צריך
אנונימית
אייפון 17 הוא האייפון הכי שווה לקנות שאפל הוציאו אי פעם סוף סוף.
לא
העיקר יש לך טלפון שעובד
אז אתה כן מסכים איתי ש5 שנים הם לא הוציאו איזה עדכונים מטורפים^^ ששווה לשים 5000+ שח כל שנה
אנונימית
כן אבל אם הוא עובד טוב אז לא להחליף
אכן
^^^דעתי היא שעד אייפון 17, לא היה שווה לקנות אייפון אם זה אייפון רגיל ולא פרו או פרו מקס.
אבל כן הם כל שנה מוציאים אחד חדש שהוא טיפה יותר טוב מהקודם, אבל ברגע שזה הבדל של 5 דורות אז כן ההבדל עצום במיוחד כשיש את ה17.
לא אמרתי שאייפון 11 הוא כמו 17, ממש לא.
הכוונה שלי היא שאם אין לה +5000 שח מיותרים עכשיו לשים על אייפון, שהבריאות סוללה שלה טובה, שהאיכות אחלה ויש לה אחסון והיא משתמשת רגילה כמו רוב האנשים בעולם שמה כבר עושים חוץ מלגלול בטיקטוק/אינסטגרם ולצלם סלפי...
אם היא צלמת, יוצרת תוכן, עורכת דברים, עבודה דרך הטלפון וואטאבר מה אז כן זה משהו אחר
אנונימית
זה סבבה לגמרי, אבל אם יש בעיות אז מומלץ להתחדש.
כן
לא
בעקרון כן אבל כל עוד הוא עובד זה מה שחשוב
הייתי ככה לפני כמעט שנה ואז קניתי אייפון ראשון (הייתי עם שיאומי מ2021, הטלפון הראשון שלי)
לא
אנונימית
זה בסדר כל עוד את מרוצה, יש הרבה עדכונים חדשים שפשוט עושים את השימוש הרבה יותר נוח וטוב, חוץ מזה אין סיבה להחליף (לפי דעתי) ואם את מחליפה אז עדיף לאנדרואיד (שיאומי/גלאקסי) הם במחירים טובים עם סוללה מעולה אחסון מעולה ביצועים טובים ומצלמה שמספיקהנלרוב הדברים ואם יודעים איך להשתמש בה אז היא יכולה להיות ממש טובה, יותר מ ה11 זה בטוח

אה והעדכונים לא הורגים את הטלפון ויש הגנה ממש טובה מווירוסים
יש לי גם אייפון 11
והבריאות סוללה שלי נמוכה
וכן לדעתי אני צריכה להחליף כבר
הטלפון ישן, הבריאות סוללה נמוכה
^העדכונים כן הורגים את הטלפון
העדכונים תופסים המון נתוני מערכת ובאייפון 11 יש רק 64 גב
ככה שיוצא שזה רדיפה יומיומית אחרי האחסון
אנונימית
^ התכוונתי לאנדרואיד