12 תשובות
אנחנו לא
רק שהמטרות שלהם הן שלא נהיה פה :)
אולי בתיאוריה
לא פוליטיקה, אידיאולוגיה. תקראי על אידיאולוגיית האיסלאם ותביני
זה הרבה יותר עמוק מזה
לא חיים באוטופיה
עצוב שאחרי ה7.10 לא הבנת שהם לא מעוניינים שנחיה בשלום, או בכללי שנחיה נקודה
עצוב לראות את הנאיביות הזו אחרי השביעי לאוקטובר
אני לא חושב,
המנטליות שונה, זה נאיבי להאמין בזה,
כמובן שכולנו שווי זכויות וצריכים לכבד אחד את השני תמיד.
שואל השאלה:
^^^לא להסיק דברים3>
אנונימית
את השביעי לאוקטובר לא עשו ערבים ישראלים שה היו כמה לוחמי חופש ובכל מלחמה יש הרוגים
אנונימי
אבל הם יהרgו אותנו אם נחיה יחד, זה לא עניין של להסיק דברים זו עובדה ראית מה קרה כאן ב7.10 שהם חדרו לפה. הם לא ישבו בינהם לשחק פינג פונג
אנונימית
ואוו כן אבל פוליטיקה כן צריך לפי דעתי כי בכל זאת צריך סדר אבל הוא צריך להשתנות
זה גם מה שאני חשבתי
ואז קרה ה7/10