9 תשובות
טוב, המשטר שלהם מתערער
טוב לנו מאוד לטווח הארוך אם העם יצליח להפיל את המשטר
לא קורה שוב דבר באיראן כרגע
ההפגנות כמעט נפסקו
ואני צופה בלייב בטראמפ במסיבת עיתונאים שאומר ממש שההרג נפסק- ושאין יותר הוצאות להורג
בנוסף הוא לא אמר במפורש אבל ממש היה אפשר להבין שהתקיפה הזאת מבוטלת
אנונימי
הם מפסיקים להפגין?^
אנונימית
^הם כבר הפסיקו
ההפגנה דעכה בצורת משמעותית
אנונימי
אז לא מפילים את המשטר?^
אנונימית
כנראה שהכל היה הצגה אחת גדולה כדי לגרום לאיראן להפסיק..
אנונימי