13 תשובות
מה זה אומר בכלל?
לגברים לא מושכים אסור לנסות להתחיל עם בנות לא הבנתי מה את מרוממת מכל העם?
שואל השאלה:
הם פשוט לא מושכים בכלל

מי אמר שאסור מה הקשר
אנונימית
אני לא בטוח שזה אפשרי אפילו
כן אפשרי לא לפגוע באנשים שלא עשו לך כלום וישר תקפת אותם והאשמת אותם.
פשוט תעברי הלאה תקחי את זה כמחמאה שיש אנשים שחושבים שאת נראית טוב
איכס את חיה כל כך חומרי את היופי שזה עושה לי בחילה בחיי
שואל השאלה:
מי תוקף מה יש לכם

^תהיה בריא.
אנונימית
אותי לא תקפת ובי לא פגעת.

אבל את כל האנשים שהתחילו איתך, אזרו אומץ, עמדו מול המראה בבית ותרגלו, סידרו את עצמם, נשמו עמוק וגייסו את כל שאריות הביטחון העצמי שלהם, בהם כן פגעת. אותם כן תקפת.

הם לא הטעם שלך? לגיטימי. לא כל העולם חייב להיות הטעם שלך.
אבל מההנחה הזאת ועד מה שכתבת יש טווח מאוד רחוק.
את לא יכולה לשלוט על זה, פשוט חוסר מזל, קחי את זה כמחמאה כי יש בנות שלא מתחילים איתן בכלל, אז זה גם משהו
שואל השאלה:
לא האשמתי אף אחד.
שאלתי מה אני יכולה לשנות בעצמי כדי שיתחילו איתי גברים שהם טיפה יותר מושכים במראה ובהתנהגות.
בינתיים אף אחד לא ענה.
אנונימית
פשוט להתלבש יפה, להיראות מטופחת, אולי אם את רואה מישהו שנראה טוב תנסי לשמור על קשר עין או משהו, בסוף אי אפשר לשלוט בזה
שואל השאלה:
וואי תודה שאתה עונה נורמלי
אנונימית
בכיף, הגיוני שתרצי בנים שהם הטעם שלך שיתחילו איתך