11 תשובות
תלוי בחומרת המצב, לשיקול המערכת
מערכת סטיפס אמורה להתייחס לדיווח, אבל עדיף מאוד לפנות למערכת דרך יצירת קשר ולכתוב שמה במפורט על הבעיה בצ'אט שלך איתו כדי שאחר כך תראי להם צילומי מסך
מועבר למערכת האתר. אם יש הצדקה לדיווח פועלים ובודקים את זה
שואל השאלה:
הוא לא יכול לפנות אליי בפרטי שוב? זה קצת מטריד אותנ
הוא לא יכול לפנות אליי בפרטי שוב? זה קצת מטריד אותנ
אנונימית
שואל השאלה:
אה סבבה
אה סבבה
אנונימית
קרה לי שדיווחתי ואז הוא בא אליי ממשתמש אחר, תדווחי בלי פחד ותחסמי מכל מקום
אם תחסמי הוא לא יוכל לכתוב לך שוב
שואל השאלה:
מה משתמש אחר אבל אסור
איף
מה משתמש אחר אבל אסור
איף
אנונימית
הבנתי שזה מועבר למערכת האתר
כלומר מערכת סטיפס
כלומר מערכת סטיפס
אנונימי
שואל השאלה:
הם לא מבינים שאני לא עונה אז לא להמשיך לכתוב
הם לא מבינים שאני לא עונה אז לא להמשיך לכתוב
אנונימית
לרוב כלום