7 תשובות
אם את מרגישה בנוח עם הכיתה כן,
אם לא, אז לא.
אם לא, אז לא.
כן זה חוויה של פעם בחיים!!
כן תלכי זה חוויה
מקסימום אם לא תהני אז תחזרי יותר מוקדם פשוט
מקסימום אם לא תהני אז תחזרי יותר מוקדם פשוט
לכי
מקסימום תלכי באמצע
עדיף שתתחרטי שהלכת מאשר שתתחרטי שלא נתת לזה הזדמנות אפילו
מקסימום תלכי באמצע
עדיף שתתחרטי שהלכת מאשר שתתחרטי שלא נתת לזה הזדמנות אפילו
כן.
תלכי. זו *פיזית* חוויה של פעם בחיים
בחיים לא תהיה לך עוד הזדמנות לבלות ולשמוח לרקוד למשך שעות עם הכיתה שלך ובן זוג אם יש
בחיים לא תהיה לך עוד הזדמנות לבלות ולשמוח לרקוד למשך שעות עם הכיתה שלך ובן זוג אם יש
לכי!! חוויה של פעם בחיים!!
באותו הנושא: