7 תשובות
אני גם הייתי נהוג לבוא עם הורה
ומסמכים של הבעיה שיש לך( פציעה ניתןח( הכל
גם לי היה את זה
אם צריכה יותר פירוט אני אעזור לך בפרטי
יש לך פרופיל? ואם לא מה הסיבה ( לא חייבת להגיד(
שואל השאלה:
היי, לא עוד אין לי פרופיל, הייתי בצו ראשון באוקטובר ועדיין לא נתנו לי תשובה לא יודעת למה כי אני גם נתתי להם את כל המסמכים שהם ביקשו והייתי גם בסיכום פרופיל אז אני לא מבינה מה עכשיו אני צריכה עוד להביא
היי, לא עוד אין לי פרופיל, הייתי בצו ראשון באוקטובר ועדיין לא נתנו לי תשובה לא יודעת למה כי אני גם נתתי להם את כל המסמכים שהם ביקשו והייתי גם בסיכום פרופיל אז אני לא מבינה מה עכשיו אני צריכה עוד להביא
אנונימית
להביא את כל המסמכים
עשית ניתוח בעבר או משהו? לא סתם שולחים
עשית ניתוח בעבר או משהו? לא סתם שולחים
באותו הנושא: