5 תשובות
תלמד תאוריית מוסיקה בסיסית, קצב, הרמוניות, chord progressions, ותשתמש ב garageband, אם יש לך את המחשב הנכון לזה, זה בייסיקלי גרסה מופשטת של סטים של מפיקי מוסיקה מקצועיים, וכל עוד יש את המחשב הנכון זה בחינם
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה^
אנונימי
נסה להתחיל מללמוד את הבסיס על אקורדים פשוטים, סולמות ומקצב. ברגע שתלמד את הבסיס על אקורדים וסולמות תוכל לשחק עם התווים של אותו אקורד במקצבים שונים ולהחליף ככה בין אקורדים שידוע שמשתלבים טוב. תוכל גם לשלוט ברגש שתרצה להעביר לפי סוג האקורד.
שואל השאלה:
ואללה יש לי אבל אני לא יודע להרכיב ביטים לא מכיר צלילים וזה
אנונימי
יש תוכנה flstudio
וללמוד אפשר ביוטיוב.
'