8 תשובות
עושה לעצמי אם זה נחשב
עושה כל הזמן, לא כי אכפת לי מהבן אדם זה פשוט מעניין.
בטח
היום כבר לא אין לי כוח חח
היום כבר לא אין לי כוח חח
אנונימית
כן
אכן
יאפ
גם לעצמי
גם לעצמי
כן ועשו לי
באותו הנושא: