התחברות הרשמה

עשיתם פעם סטוק פה למישהי/ו בפרחים? תיהיו כנים!

12 בינואר 2026, 19:56
פרחיםפרחים בסטיפס    
8 תשובות
עושה לעצמי אם זה נחשב
D
Domina
עושה כל הזמן, לא כי אכפת לי מהבן אדם זה פשוט מעניין.
ל
ליאם - שם בדוי
כן
M
My_feelings326
בטח
היום כבר לא אין לי כוח חח
אנונימית
כן
מ
מותק של גברת
אכן
ע
ערסית נאחסית
יאפ
גם לעצמי
כ
כבר לא ההיא
כן ועשו לי
י
ילדה שאוהבת מוזיקה
באותו הנושא:
עשיתם פעם סטוק למישהו בפרחים?
עשיתם פעם למישהו שאתם מדברים איתו סטוק בפרחים?
עשיתם פעם סטוק פרחים על מישהו כאן ?
עשיתם פעם סטוק פרחים?
עשיתם פעם סטוק למישהו/י בסטיפס?
עשיתם סטוק פרחים למישהו?
עשיתם פעם סטוק פרחים למישהו?
פעם עשיתם סטוק למשתמש פה?
אם עשיתי עכשיו סטוק פרחים למישהו הוא יכול לדעת את זה?
גם אתם עשיתם סטוק לאחד המורים שלכם?
מה זה סטוק פרחים? והאם עשיתם למישהו סטוק פרחים? (שאלה עם מהות לא למחוק צריכה לדעת)