7 תשובות
מבינה את ההרגשה
הכל בזמן שלו את פשוט עוד לא מצאת את האחד הנכון בשבילך
הכל בזמן שלו את פשוט עוד לא מצאת את האחד הנכון בשבילך
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מרגישה שאני ראויה לזה , או שמישהו יוכל להכיל אותי אי פעם
אני לא מרגישה שאני ראויה לזה , או שמישהו יוכל להכיל אותי אי פעם
יש יותר מדי אנשים בעולם בשביל שזה יהיה נכון. את תמצאי מישהו, זה רק הדימוי העצמי הנמוך שלך מדבר
שואל השאלה:
צודקת במה?
צודקת במה?
^^^הרגשות שלה לא סותרים את העובדה שזה לא נכון
אתה טוען שאין מישהו שיהיה מסוגל להכיל אותה. איך זה נכון בדיוק?
את תמצאי הכל עניין של זמן יש עיכוב קטן