7 תשובות
מבינה את ההרגשה
הכל בזמן שלו את פשוט עוד לא מצאת את האחד הנכון בשבילך
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מרגישה שאני ראויה לזה , או שמישהו יוכל להכיל אותי אי פעם
יש יותר מדי אנשים בעולם בשביל שזה יהיה נכון. את תמצאי מישהו, זה רק הדימוי העצמי הנמוך שלך מדבר
שואל השאלה:
צודקת במה?
^^^הרגשות שלה לא סותרים את העובדה שזה לא נכון
אתה טוען שאין מישהו שיהיה מסוגל להכיל אותה. איך זה נכון בדיוק?
את תמצאי הכל עניין של זמן יש עיכוב קטן