21 תשובות
לא ניראלי
נשאר רק לקוות
לא אין סיכוי
וגם לא מחר
או מחרתיים
שואל השאלה:
מה גם לכם אין כוח לבית ספר
למה אתם רוצים מתקפה איראנית???
בבקשה שכן
אבל לא נראלי
סיימתי בית ספר^^^
אם יהיה לא נורא כי אני אגן עלינו
שואל השאלה:
אתה חייל?
הם באמצע להרוג אחד את השני תנסי מחר
אני בת^^
הייתי
גם אני לא רוצה ללכת לבית ספר אבל אם זה קורה אבא שלי ודוד שלי הולכים למילואים ובו זמנית 4 בני דודים שלי בקרבי
לא אבל גם אם יהיה אז הוא^^^^^^ יגן עלינו אז הכל בסדר
חלאס כבר מתקפה או לא, יהיה לי יותר חרא בבסיס
^^^אוי וועליה שיהיה להם בהצלחה ושיהיה טוב
בדיוק דרימגירל
וואלה מתאים לי
לא נראה לי הייתי רוצה דווקא
ודעתך הייתה טעות מסתבר