4 תשובות
דפאק למה עשית דבר כזה?o.o"
תלוי אם תיגעי בזה ולא תתפלי בזה כמעט בטוח שכן אבל אם תסימי משהו ולא תגעי בזה אני ממליצה על ממתיק של סנריידר אם יש אם אין אז פולידין
יש מצב גדול מאוד שכן..
תלוי איך זה נראה אבל אני חושבת שכן
מישהי שאני מכירה חרטה גם כמוך את השם של מישהו וזה נשאר לה
אבל לפחות תנסי לא לקלף את הפצע אחרת זה באמת ישאר