5 תשובות
מביך זאת הרגשה חד צדדית, אם אתה מחליט שזה לא מביך אז זה לא מביך
למה זה מביך אותך? לאף אחד לא באמת אכפת כמה גדול או קטן אתה במכון
שאני התחלתי לא הייתי מסוגל להתאמן בלי סווצרט בכלל
אבל אני כבר כמה זמן בזה ובאמת שלאף אחד לא אכפת ממה שאתה עושה או איך אתה נראה במכון
אנונימי
כי אתה חושב שאנשים מסתכלים עליך
אנונימי
כי זה מקום חדש כולם כבר יודעים מה לעשןת ומרגישים בנוח כי הם כבר מנוסים ותמיד בהתחלה זה מביך ומלחיץ אבל לאט לאט זה עובר זה עיניין של זמן