14 תשובות
בתור סוחר יומי שווה ביותר אבל שתדע זה לא לחלשים מנטלית אתה תצטרך לעבוד על זה וזה יקח זמן אבל בסוף זה שווה את זה
שואל השאלה:
אני סוחר יומי אבל זה אני כעצמאי רציתי לדעת אם שווה לי לפתח את זה מבחינת רישיון לקחת לאנשים כסף ולנצל אותו תמורת אחוזים
אני סוחר יומי אבל זה אני כעצמאי רציתי לדעת אם שווה לי לפתח את זה מבחינת רישיון לקחת לאנשים כסף ולנצל אותו תמורת אחוזים
אנונימי
שואל השאלה:
אני סוחר smc
אני סוחר smc
אנונימי
אני סוחר ict
שואל השאלה:
לדעתי זה ממש אותו דבר כמעט, אני מכניס לsmc קונספטים של ict גם
לדעתי זה ממש אותו דבר כמעט, אני מכניס לsmc קונספטים של ict גם
אנונימי
שואל השאלה:
רק שהמון מושגים עם שמות שונים
רק שהמון מושגים עם שמות שונים
אנונימי
כן זה אותו דבר במה אתה סוחר
שואל השאלה:
כרגע בחברת נוסטרו רק על נאסד"ק
אבל בכללי יכול לסחור בכל נכס שיש בו כסף גדול פשוט סטטיסטית מעדיף לעבוד על נכס אחד בתיק שלי
כרגע בחברת נוסטרו רק על נאסד"ק
אבל בכללי יכול לסחור בכל נכס שיש בו כסף גדול פשוט סטטיסטית מעדיף לעבוד על נכס אחד בתיק שלי
אנונימי
וואלה גם אני אני לוקח ifvg
שואל השאלה:
ifvg זה חלק מsmc / ict אני רואה בזה יותר כמשהו לאישורים
ifvg זה חלק מsmc / ict אני רואה בזה יותר כמשהו לאישורים
אנונימי
שואל השאלה:
מה הנכסים שלך
מה הנכסים שלך
אנונימי
אני סוחר על nq אבל מנתח גם את es המודל כניסה שלי בנוי גם עם ifvg זה האישור הסופי לטרייד
שואל השאלה:
קטע מצחיק, אחת האסטרטגיות שלי גם מבוססות על חיפוש smt ifvg בין נאסד"ק לסנפי
קטע מצחיק, אחת האסטרטגיות שלי גם מבוססות על חיפוש smt ifvg בין נאסד"ק לסנפי
אנונימי
היי אשמח שתשלח לי הודעה אני גם משקיע
באותו הנושא: