8 תשובות
תמחקי תאינסטגרם לתקופה
או שתעסיקי תצמך במשהו אחר
או שתעסיקי תצמך במשהו אחר
קרה לי בול אותו דבר,
אם זה ממש בוער לך ואת לא מפסיקה לחשוב על זה שלחי לה הודעה, תראי לאן זה הולך ואם תיפגשו..
אני עשיתי את זה, היא ממש התלהבה ורצתה שניפגש גם כי עבר זמן והכל כבר לא משנה..
ורק אחרי שנפגשנו ראיתי איך היא מתנהגת ונזכרתי מי היא ולמה ניתקתי ממנה קשר,
אחרי הפגישה הזו ממש שיחררתי אותה, לא חשבתי עליה בכלל.
לפעמים פשוט צריך לתת לעצמך לראות ולהרגיש שוב כדי לוודא שלא פיספסת שום דבר..
אם זה ממש בוער לך ואת לא מפסיקה לחשוב על זה שלחי לה הודעה, תראי לאן זה הולך ואם תיפגשו..
אני עשיתי את זה, היא ממש התלהבה ורצתה שניפגש גם כי עבר זמן והכל כבר לא משנה..
ורק אחרי שנפגשנו ראיתי איך היא מתנהגת ונזכרתי מי היא ולמה ניתקתי ממנה קשר,
אחרי הפגישה הזו ממש שיחררתי אותה, לא חשבתי עליה בכלל.
לפעמים פשוט צריך לתת לעצמך לראות ולהרגיש שוב כדי לוודא שלא פיספסת שום דבר..
אנונימית
^זה יכול גם לגרום לה להיקשר אליה, זה ממש תלוי
אני פשוט מחקתי כל קשר אליה לתקופה עד ששכחתי ממנה
אני פשוט מחקתי כל קשר אליה לתקופה עד ששכחתי ממנה
שואל השאלה:
^^ דווקא אני ממש אהבתי את התשובה נפגשנו פעם אחת אחרי שנה ביום הזיכרון בבית ספר כדי לקחת את התעודת בגרות כן הבנתי מי היא אבל אחרי כמה זמן זה שוב חזר לי
^^ דווקא אני ממש אהבתי את התשובה נפגשנו פעם אחת אחרי שנה ביום הזיכרון בבית ספר כדי לקחת את התעודת בגרות כן הבנתי מי היא אבל אחרי כמה זמן זה שוב חזר לי
שמעי יש משהו במה שאת אומרת..
היא דיברה על מישהי רעילה אז לא חושבת שזה יגרום לה להיקשר אליה יותר
בכל מקרה זה באמת תלוי בבן אדם אני אומרת כי קרה לי בול מקרה כזה
היא דיברה על מישהי רעילה אז לא חושבת שזה יגרום לה להיקשר אליה יותר
בכל מקרה זה באמת תלוי בבן אדם אני אומרת כי קרה לי בול מקרה כזה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה בכל מקרה
תודה בכל מקרה
^^ זהו שאצלי זה היה שונה, ידעתי שהיא רעילה וניסיתי לדבר איתה שוב ומרוב שאהבתי אותה פעם נקשרתי אליה שוב למרות שרעילה
אז תלוי בנאדן
אז תלוי בנאדן
ממליצה לך לחסום אותה ובכך לנטרל את הפיתוי הרעיל שלך, להרגיש דחויה ממנה שוב ושוב. זה מזיק לך.
באותו הנושא: