19 תשובות
לא בת אבל הבנתי שהמון מזמינות מזארה
על מה כל המינוסים?
על מה כל המינוסים?
אנונימי
חנות באיזור תעשיה את הטופ ואת התחתון לא ממש משנה לי להסמים משיין נגיד
החנות הורודה
שיין זה איכותי יושב טוב מגיע בול במידה
את האמת שהזמנתי בשיין והאיכות לא רעה בכלל אני ממליצה
המלצה שווה- שרון ביקיני, מותג ישראלי והם פעילים רק בקיץ ובגדי ים ממש איכותיים והמחירים סבבה לגמרי ולא יקר, קונה כבר שנים
שיין טונטי פור סבן ברשקה דיוטי מיוטי
רק שייןן
אנונימית
לא בת אבל אני יודע שחברה שלי ואחותי קונות משיין
אנונימי
אני קניתי מדקטלון
לא מזמינה/קונה בגדי ים מאף מקום, שמה במקום זה בגדים רגילים. זאתמשום שיש לי העדפות וצרכים מאוד ספציפיים לבגד ים ולפני כמה שנים לא מצאתי משהו שיענה עליהם, אז פשוט הפסקתי לחפש והחלטתי לשים בגדים רגילים
aerie מעולים אני קונה משם
חיים אז זה לא רלוונטי אלייך ^^^
אנונימית
מה לא רלוונטי בדיוק? אני אמרתי שממש יקר בישראל לקנות בגד ים כי כל חלק מעל 300 לא הבנתי מה הקשר למה שרשמת הרגע
לא דיברתי אלייך תסתכלי על החצים
מה נסגר עם האנשים הסתומים פה היום
מה נסגר עם האנשים הסתומים פה היום
אנונימית
מאיפה אני בדיוק אמורה לדעת ש 3 חצים זה שלושה תגובות מעל או יותר גם עניתי הרגע אז חשבתי שדיברת אלי כי ענית אחרי דקה
איזה 70 כל חלק בקניון נהיה כבר מעל 300
שמעתי ויקטוריה סיקרט, אבל אולי רק בלונדון
תאמו באמת נדיר
באותו הנושא: