5 תשובות
מצטרף לשאלה
אני לא מצביע לו
אבל הוא ניהל את המדינה בצורה טובה או פשוטניהל דבר שלאקורה ע"י החוליגנים האלו
אבל תצביעי לפי השקפת עולמך
בזמן הכהונה שלו היה שיפור בהרבה תחומים. לדוגמה פשיעה, תאונות דרכים, קשרים בין לאומיים, וכו'. המגמה בתחומים האלו חזרה להיות שלילית (כלומר רעה, לא שלילית במובן המספרי) כשהתחלפה הממשלה.
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יכולה לתת פרח כי את מאנונימי אבל מעריכה את התשובה
אנונימית
אני לא מתכוון להצביע לבנט, ויותר נכון לומר שאני נגדו.

מי שמתכוון להצביע לבנט מתחלק ל-2:
1. אנשים ימניים שרוצים לבחור ימין אבל לא מרוצים מהממשלה הנוכחית, ולכן הם מעדיפים להצביע לבנט המזוהה עם הימין והוא נגד הקואליציה.
2. אנשי מרכז שמרגישים שבנט ניהל טוב יותר את המדינה, מין הממשלה הנוכחית ולכן מצביעים לו.

הסיבה העיקרית שהם רוצים ימין אבל לא עם ביבי.