3 תשובות
מועד ב, עדיף לך
אבל מקסימום תופתע לטובה
תנסה לעשות את הבגרות ותראה את הציון
ואם לא טוב - יש מועד ב שהוא בקיץ
אבל מקסימום תופתע לטובה
תנסה לעשות את הבגרות ותראה את הציון
ואם לא טוב - יש מועד ב שהוא בקיץ
תעשה בגרות קיץ אז
סרטונים ביוטיוב עוזר ברמות
באותו הנושא: