7 תשובות
לאא אחותיי
אני לא בת אבל זה שלבים שונים בחיים אני לא חושב שזה רעיון טוב
בייביסיטר לא אצלי
שואל השאלה:
יש יש
הבעיה שאני השתחררתי והוא רק מתגייס השאלה כמה זה קריטי כי הוא ממש בוגר
אנונימית
שואל השאלה:
השאלה אם זה קריטי ברמה של לא נצא או שזה כן יכול להיות שווה את זה
או שפשוט ננסה וזהו?
אנונימית
שואל השאלה:
ולדעתך בתור מישהו מבוגר נגיד הבת שלך אומרת לך שהכירה מישהו קטן זה דיל ברייקר או מפרגן?
אנונימית
שואל השאלה:
21 ו18?
אנונימית