7 תשובות
לאא אחותיי
אני לא בת אבל זה שלבים שונים בחיים אני לא חושב שזה רעיון טוב
בייביסיטר לא אצלי
שואל השאלה:
יש יש
הבעיה שאני השתחררתי והוא רק מתגייס השאלה כמה זה קריטי כי הוא ממש בוגר
יש יש
הבעיה שאני השתחררתי והוא רק מתגייס השאלה כמה זה קריטי כי הוא ממש בוגר
אנונימית
שואל השאלה:
השאלה אם זה קריטי ברמה של לא נצא או שזה כן יכול להיות שווה את זה
או שפשוט ננסה וזהו?
השאלה אם זה קריטי ברמה של לא נצא או שזה כן יכול להיות שווה את זה
או שפשוט ננסה וזהו?
אנונימית
שואל השאלה:
ולדעתך בתור מישהו מבוגר נגיד הבת שלך אומרת לך שהכירה מישהו קטן זה דיל ברייקר או מפרגן?
ולדעתך בתור מישהו מבוגר נגיד הבת שלך אומרת לך שהכירה מישהו קטן זה דיל ברייקר או מפרגן?
אנונימית
שואל השאלה:
21 ו18?
21 ו18?
אנונימית
באותו הנושא: