8 תשובות
או שהם מחפשים זוגיות כמו כל אחד אחר
או שהם הולכים לשידוך
תעשה מה שבאלך
או שהם הולכים לשידוך
תעשה מה שבאלך
בדרכ בני עקיבא וגמחים והתנדבויות
אין לי שמץץ
אנונימי
שידוכים
לא נכנסים
זה לא רצון ה' להיכנס לזוגיות בגיל שאתה לא רואה חופה באופק מאוד ברור ומהיר
זה לא רצון ה' להיכנס לזוגיות בגיל שאתה לא רואה חופה באופק מאוד ברור ומהיר
בגלל שהיום לרוב הם לא מתחתנים בגיל כזה מוקדם אז אין להם שום סיבה להיכנס לזוגיות שלא בסמוך לחתונה ולפני חתונה זו עדיין לא זוגיות ורק היכרות
אני חושב תנועת נוער בני עקיבא
רגיל
באותו הנושא: