9 תשובות
תתרחקי ממנה אם לא מתאים לך להיות חברה שלה
פחות להפגש, פחות לענות להודעות
אנונימית
שואל השאלה:
היא חיפשה באינטרנט ושלחה לי, היא החברה היחידה שלי לא יהיו לי חברות בלעדיה
רגע לא ראיתי שאת לא רוצה להפסיק להיות חברה שלה, קבלי ביטול
תדברי איתה על זה, תגידי לה שלא מתאים לך מה שהיא עשתה
ושלא תעשה את זה שוב.
אנונימית
שואל השאלה:
את.ה חושב.ת שזה יעזור? לרוב זה לא עוזר..
תגידי לי מה הרגשת, לא תמיד זה עובד אבל תנסי
שואל השאלה:
הרגשתי בהלם הייתי באיזה מפגש עם חברים, אני יודעת היא מוזרת ובגלל זה טיפה התרחקתי, ואז העיניים שלי זיהו את התמונה, אני כיביתי מיד והזדעזעתי. הרגשתי כאילו אני לא מכירה את חברה שלי בכלל, ושהיא לא מכירה אותי, ואיך היא יכלה בכלל לחשוב שאני ארצה שהיא תשלח לי אמיתי? ברגע שאמרתי לה שזה לא בסדר אמרה שאני מספיק בוגרת, ועניתי לה שאני ממש לא מספיק בוגרת בשביל זה. הרגשתי כל כך מזועזעת
זה הגיוני לגמרי וזה תגובה טבעית שלך של הלם לראות משהו שלא רצית ולא ציפית לראות, זה נורמלי שתרגישי מוטרדת על גבול הדחיה, הייתי ממליץ לך לדבר עם יועצת בבית ספר או עם מישהו מבוגר שאת סומכת עליו וגם להגיד לה בדיוק מה את מרגישה לגבי מה שהיא שלחה. בהצלחה
מה יש לך זה בצחוק
איזה אנשים כבדים
שואל השאלה:
לא כבדה היא שלחה לי זין אמיתי ומצטערת באמת שאנשים לרוב מגיבים בשוק