8 תשובות
לא להשתמט!
תחפור להם על זה, תבקש לראות קבן והוא יכול להוריד לך לפרופיל 45 נפשי
שואל השאלה:
לבקש לראות קבן אחרי יום המאה? ואם כבר אז איפה אני אמור לבקש לראות אותו
פסיכיאטר
איזה מגבלות יש לך שמאפשרות לך להוריד פרופיל ולא מאפשרות לך להתגייס לקרבי?
שואל השאלה:
בכללי יש לי רייגים שאני דופק על הגוף או על משהו בסביבה וחרדות לאם אני הולך להיות קרבי וגם לפני כמה שנים היה לי כאבים בחזה אבל הייתי בבדיקה ולא מצאו כלום חוץ מזה אין לי כל כך מה להגיד להם
תנסה להוציא סעיף קה"ס 40+
אני קיבלתי את זה בטעות אפילו שאני רוצה קרבי וזה פוסל קרבי
אם אין שום תיעוד או ניירת, אין ממש מה לעשות

כל הניירת בכוונה עושים מראש

תלך לקב"ן, למרות שקשה לי להאמין שתצליח לשנות משהו