12 תשובות
90+ זה מעולה
80 כזה
80+
90+ זה מאה בחמש יחל וקשה לקבל את זה, אל תגזימו.
80 ומעלה הז טוב
80 ומעלה הז טוב
אנונימית
סופי 5 מתמטיקה בלי 35 בונוס?
90+ היה מרשים אותי, אבל לגמרי 75+ ב5 זה מעולה
90+ היה מרשים אותי, אבל לגמרי 75+ ב5 זה מעולה
אם עוברים בחמש יחל זה מעולה לא משנה המספר
90+ בחמש יחל זה אפשרי ורוב האנשים שאני מכיר ב5 יחל קיבלו מעל 90, אם חורשים מספיק זה אפשרי, 80+ זה טוב אבל ציון מעולה זה 90+
שואל השאלה:
^^^ מה יש לבגרות 35 בונוס?
^^^ מה יש לבגרות 35 בונוס?
אנונימית
לא מסכימה, זה כן משנה כי רק מעל 60 יש בונוס באוניברסיטאות
70 פלוס זה מעולה
70 פלוס זה מעולה
ל5 מתמטיקה יש בונוס של 35
באוניברסיטת יש ^ שהם מחשבים את הציוני בגרות שלך
אנונימית
באותו הנושא: