12 תשובות
90+ זה מעולה
80 כזה
90+ זה מאה בחמש יחל וקשה לקבל את זה, אל תגזימו.
80 ומעלה הז טוב
אנונימית
סופי 5 מתמטיקה בלי 35 בונוס?
90+ היה מרשים אותי, אבל לגמרי 75+ ב5 זה מעולה
אם עוברים בחמש יחל זה מעולה לא משנה המספר
90+ בחמש יחל זה אפשרי ורוב האנשים שאני מכיר ב5 יחל קיבלו מעל 90, אם חורשים מספיק זה אפשרי, 80+ זה טוב אבל ציון מעולה זה 90+
שואל השאלה:
^^^ מה יש לבגרות 35 בונוס?
אנונימית
לא מסכימה, זה כן משנה כי רק מעל 60 יש בונוס באוניברסיטאות
70 פלוס זה מעולה
ל5 מתמטיקה יש בונוס של 35
באוניברסיטת יש ^ שהם מחשבים את הציוני בגרות שלך
אנונימית