6 תשובות
מכינה לדעתי
מכינה
מכינה
לדעתי שנת שירות
לדעתי שנת שירות אבל זה מאוד תלוי אופי אני באופן אישי לא רואה את עצמי במשך שנה או חצי שנה יושבת בכיתה ולומדת משבצות על פוליטיקה ושטויות ומתאמנת לצבא ודברים כאלה.
אני כשמיניסטית באופן אישי מחפשת דרך יותר לתרום לחברה ולמדינה באופן ישיר כי הצבא בעיניי זה באופן יחסית עקיף כי אין באמת ברירה. אבל אם כבר לעשות שנה כזאת אז ללכת לאיזה קיבוץ בצפון שנפגע במלחמה ונשרפו לו כל השטחים החקלאיים ולעזור לשקם שם ולעבוד את הארץ, לעבוד עם הידיים, ומעבר לזה להיות דמות משמעותית בשביל הילדים בקהילה של הקיבוץ ואפילו גם בשביל הבוגרים והמבוגרים. זה הרבה יותר אני ובעייני הרבה יותר משמעותי ומפתח ממכינה, אבל שוב, זה תלוי בבן אדם שאת.
אני כשמיניסטית באופן אישי מחפשת דרך יותר לתרום לחברה ולמדינה באופן ישיר כי הצבא בעיניי זה באופן יחסית עקיף כי אין באמת ברירה. אבל אם כבר לעשות שנה כזאת אז ללכת לאיזה קיבוץ בצפון שנפגע במלחמה ונשרפו לו כל השטחים החקלאיים ולעזור לשקם שם ולעבוד את הארץ, לעבוד עם הידיים, ומעבר לזה להיות דמות משמעותית בשביל הילדים בקהילה של הקיבוץ ואפילו גם בשביל הבוגרים והמבוגרים. זה הרבה יותר אני ובעייני הרבה יותר משמעותי ומפתח ממכינה, אבל שוב, זה תלוי בבן אדם שאת.
מעבר לזה, שנת שירות היא בדרך כלל בחינם לעומת מכינה שבדרך כלל עולה כסף ולא מעט.
באותו הנושא: