3 תשובות
שואל השאלה:
כן היא כאילו חדשה
אנונימית
יד שניה? מצב טוב?
בשוק היא עולה בסביבות 1,500 אז לדעתי באיזור 1,000 פלוס כל מה שהצעת.
מצלמה פלוס העדשה, יד שניה ממש חדשה הייתי מוכר באיזור 1,000-1,100 לפחות מחיר התחלתי.
פלוס הציוד שהזכרת, נרתיק וכרטיס זיכרון זה להערכתי שווה עוד 200-300 אז מחלק לחצי שזה נגיד 150? תעשי את החישוב בעצמיך ואז אפשר להוסיף את זה גם.
(מטען ורצועה לא נחשב.. זה נכלל במצלמה)