11 תשובות
זה לא עניין של לאהוב או לא, הם עושים תעבודה שלהם, אז כל הבני 14 שחושבים שהם איזה עבריינים צריכים לצאת מהסרט של השנאה למשטרה כי נראה אתכם שורדים במדינה ללא חוק
אנונימית
אז אולי אל תסתכל בטלפון תוך כדי נהיגה?^^
אנונימית
^כאילו שאיזה רמזור יעצור אותי מלגלול
אנונימי
אנונימי מחליף את ההגה למסך 20 אינץ' עם סאבווי סרפרס ופאמילי גאי חצי חצי
ולשאלה אחלה שוטרים עושים את העבודה שלהם, לדעתי צריכים לתת יותר דוחות למי שחונה על אדום לבן או כמו מניאק, אבל חוץ מזה הם אחלה
לא.
שואל השאלה:
ניראלי כל האנונימי זה שוטרים סמויים
ניראלי כל האנונימי זה שוטרים סמויים
כן רק את מי שמוותר על דוחות
מה בטח, מת על זה שעוצרים אותי בצד כי נסעתי באדום בזמן שראיתי טיקטוק.
מפריעים לי באמצע סדרות גם
מפריעים לי באמצע סדרות גם
אנונימי
רק כשהם באים לטובתי
כן
וכי אני חולמת להיות שוטרת בעצמי
וכי אני חולמת להיות שוטרת בעצמי