8 תשובות
אני כרגע בבית ספר אז אני אבחר באופציה הראשונה
בצבא
אבל תלוי באיזה תפקיד.
אנונימית
מרגיש לי שבצבא
בצבא
לא הכרתי אפילו חבר אחד:)
אנונימי
צה"ל
לא הכרתי חברים לחיים באף אחת מהמסגרות האלה, אז לא יודעת לענות לך
אנונימית
^רילל
אנונימי