3 תשובות
להגיד מה אתה רוצה מראש
זה הגיוני. אבל תחשוב כאילו אתה מדבר עם חבר שלך. לי זה עוזר
צריך לקחת יותר סיכון בפלירטוט, ופחות בלהיות בן אדם שנוח איתו.
להיות בן זוג זה תמיד להיות בין "נוח לי איתו" לבין פלירטוט ומשיכה

תמיג יש שני צדדים. כמו שאתה חבר של מישהו אבל לפעמים עוקץ אותו ומסתלבטים אחד על השני.