התחברות הרשמה

יש כאן אנשים שאובססיבים לאינסטגרם כמוני?

2 בינואר 2026, 19:54
Instagram    
5 תשובות
כןן
H
Hilaaa1
כןן
L
Liematar
כן
א
אנונימי מהקריות (לא אנונימי)
שואל השאלה:
מה עושים עם זה?
אף אחד לא כמוני ואין לי עם מי לדבר שם
אנונימית
אני גם ככה באותו מצב כמוך
'
'
באותו הנושא:
למה יש אנשים שאובססיבים לחדר כושר?
יש פה עוד אנשים שאובססיבים לארצות הברית
מה דעתכם על אנשים שאובססיבים לספרים?
יש כאן עוד אנשים שאובססיבים לגבי המוות?
אנשים שאובססיבים לאביב גפן
יש פה עוד אנשים שאובססיבים לגבי הגובה שלהם וכל שבוע בודקים אם הם גבהו?
למה יש כלכך הרבה אנשים שאובססיבים בשנאה לתל אביב?
למה יש אנשים שאובססיבים לקלל פמבויז?
איפה מוצאים אנשים שאובססיבים לכריס כמוני?
איך מתמודדים עם אנשים חשוכים שאובססיבים לנושאים האלה?
למה יש פה ככ הרבה אנשים שאובססיבים לשון מנדס חחח