12 תשובות
אפשר להצליח בכל תחום אם יש לך שכל , אנשים הצליחו מלמכור ריצ'רצ'ים וכפתורים, וכמובן שבגלל הai העיצוב הגרפי כמעט ימות כמו גם תכנות ורפואה אבל עדיין אם את מספיק יצירתית את תוכלי להצליח עם זה
אבא שלי עובד עם מעצבות גרפיות, רק ברמות גבוהות ואם את יודעת את ערכך ולהתנהל עם הכסף, הזמנים, הקצב עבודה והאיכות אז בהחלט אפשר
כמו כל מקצוע אפשר
זה קשה ממש. בתור אחת שנמצאת במגמת עיצוב גרפי שאני בטוחה שזה בדיחה לעומת מה שזה דורש באמת ממעצב גרפי אמיתי.
אבל כמובן שאפשר להצליח, כמו בכל דבר. זה קשה ומאתגר, זה דורש ראש יצירתי.
אבל כמובן שאפשר להצליח, כמו בכל דבר. זה קשה ומאתגר, זה דורש ראש יצירתי.
לא
אני חושב שזה יהיה תחום קשה ומתגר, במיוחד בעולם הai...
אבל כמו בכל תחום מי שטוב ויצירתי יצליח להתגבר על כל זה והוא יצליח בענק..
אז אם את יצירתית ומוכנה להשקיע יש סיכוי לא קטן שתצליחי
אבל כמו בכל תחום מי שטוב ויצירתי יצליח להתגבר על כל זה והוא יצליח בענק..
אז אם את יצירתית ומוכנה להשקיע יש סיכוי לא קטן שתצליחי
מהו מדד הצלחה בעינייך? משכורת גבוהה?
בתור מישהי שבאה מהעולמות האלה..
עיצוב גרפי פרופר מוכח כמקצוע שלפחות כשכיר בסטודיואים וכולי השכר לא וואו , בדרך כלל.
אני מדברת על שכיר.
וגם כעצמאי עם עסק שירות שעושה את זה לבד- יש תקרה כי העסק תלוי בך בעצם ובזמן שלך, ואת מוגבלת בזמן.
כן, עם הai זה נהיה מורכב יותר. לא חושבת שהוא מחליף מעצב טוב, אבל כן יותר את הביצועיסטים (גרפיקאים נגיד, לא מעצבים.)
ופשוט זה יצר יותר מורכבות למקצוע, כמו מקצועות אחרים.
ככה שזה דורש עוד יותר לבלוט ולהיות ייחודי- שבעיצוב בכלל, ובמיוחד בעיצוב גרפי זה הכרחי בשביל באמת להחזיק במקצוע.
אה וכמובן שאני כאן להזכיר שכסף זה לא השיקול היחיד למקצוע, ואי אפשר להחזיק במקצוע נטו בגלל הכסף.
בתור מישהי שבאה מהעולמות האלה..
עיצוב גרפי פרופר מוכח כמקצוע שלפחות כשכיר בסטודיואים וכולי השכר לא וואו , בדרך כלל.
אני מדברת על שכיר.
וגם כעצמאי עם עסק שירות שעושה את זה לבד- יש תקרה כי העסק תלוי בך בעצם ובזמן שלך, ואת מוגבלת בזמן.
כן, עם הai זה נהיה מורכב יותר. לא חושבת שהוא מחליף מעצב טוב, אבל כן יותר את הביצועיסטים (גרפיקאים נגיד, לא מעצבים.)
ופשוט זה יצר יותר מורכבות למקצוע, כמו מקצועות אחרים.
ככה שזה דורש עוד יותר לבלוט ולהיות ייחודי- שבעיצוב בכלל, ובמיוחד בעיצוב גרפי זה הכרחי בשביל באמת להחזיק במקצוע.
אה וכמובן שאני כאן להזכיר שכסף זה לא השיקול היחיד למקצוע, ואי אפשר להחזיק במקצוע נטו בגלל הכסף.
אפשר ולא קשה ולא נעליים
מעצבים גרפיים נעזרים בai כחלק מחגורת הכלים שלהם
מעצבים גרפיים נעזרים בai כחלק מחגורת הכלים שלהם
ברור, ai זה כלי שמעצבים טובים משתמשים בו ולא מפחדים ממנו.^
אבל, לא בהכרח שכולם יכולים ו"יש להם את זה". זה בעיקר קשור לרצון והמון השקעה.
אבל גם חוש לזה, ויכולות
אבל, לא בהכרח שכולם יכולים ו"יש להם את זה". זה בעיקר קשור לרצון והמון השקעה.
אבל גם חוש לזה, ויכולות
אפשר רק ברמות הגבוהות ביותר כנראה
אפשר אבל קשה בגלל הai
בדיוק היום אמרתי לחברה שלי שתלך ללמוד כי היא ממש טובה והיא אמרה שזה לא מקצוע שמכניס
אנונימית
באותו הנושא: