3 תשובות
לבנק ושמרי שם איזה 30 כזה
אם לא תצטרכי להעביר למישהו ביט בזמן הקרוב אז עדיף בבנק
אני שומר תמיד איזה 100 שקל ביתרה בביט, זה ממש נוח