3 תשובות
לבנק ושמרי שם איזה 30 כזה
אם לא תצטרכי להעביר למישהו ביט בזמן הקרוב אז עדיף בבנק
אני שומר תמיד איזה 100 שקל ביתרה בביט, זה ממש נוח
באותו הנושא: