8 תשובות
כל תקופה ישנה שהייתי יכול הייתי חוזר
שואל השאלה:
למה?
לא באלי לגדול חח
ילדות זה הזמן הכי טוב שיש
כן
לא יודעת פשוט היה לי ממש כיף באותו זמן
לא
הייתי ילדה קטנה חסרת דאגות אך באותה נשימה חסרת אישיות, חסרת השכלה וחסרת הבנה על החיים והרובדים העמוקים שבהם
ככה שאומנם התמימות יפה ונעימה אבל אני לגמרי מעדיפה את הידע והאופי שיש בי היום
הייתי רוצה לחזור לתקופה הזאת לפני הלחץ של כל הלימודים , לפני הקורונה ולפני המלחמה... 2019 הייתה התקופה הכי טובה בחיים והלוואי אם הייתי יכול לחזור לשם
לא
כן לא יודעת למה היה לי כיף