9 תשובות
ריל כנל
מבטיחה
גם ליי
ממש ככה, משגע לשמוע על שני צדדים, כולנו אחד בתכלס
צודק לגמרי
מסכים
כל כך מפולגים שזה לא יאמן... פשוט נמאס
גם לי, אין לי בעיה עם אנשים עם דעות אחרות משלי.. תמיכות שונות, פשוט בואו נלמד לכבד את זה(:
לא. גם לי. אני רוצה לעקור את האוזניים שלי כבר