התחברות
הרשמה
שווה לי ללכת ליחידת רוכש או להיות בגדודים של תותחנים
28 בדצמבר 2025, 17:04
חיילים
גיוס
תפקידים
4 תשובות
תותחנים לדעתי
ק
קיפי_הקיפוד
שואל השאלה:
למה?
א
אנונימית10986
רוכש נשמעת אחלה יחידה
ע
עמית -
רוכש
מ
מיטב לנצח!!!!!
באותו הנושא:
נשים שרוצות ללכת ליחידות מובחרות צריכות להיות 1.67 ומשקל 78?
ב7:10 צריך להיות מוכן ללכת לסבא וסבתא שלי לקידוש שווה לי לצאת לרוץ עכשיו?
קיבלתי 89 בחמש יחידות כיתה יא שווה ללכת למועד ב?
שווה ללכת למסיבה בפסח או ששווה להיות עם המשפחה
ממוצע 95+ החל מכיתה ז ועד עכשיו (ט), שווה לי ללכת למגמת ניהול עסקי 10 יחידות?
שווה לי ללכת לישון או להיות ער עד הבוקר פעם ראשונה בן 13
אפשרי ללכת ליחידת ההסרטה / גלצ בלי פרוטקציות/ להיות סלב?
האם שווה ללכת להיות טכנאי דרג א' בחיל האוויר?
שווה להיות בקומנדו או ביחידת עלית?
אני היחידה שחושבת שאנחנו צריכים לא להיות גזעניים ופשוט לשנוא את כולם בצורה שווה?
היי שווה לי ללכת לישון (קמתי היום ב 12:00 ) שווה ללכת לישון או לראות סרט?