11 תשובות
שתיהם מעליבים באופן דומה, וכן זה בדיוק אותו דבר.
שואל השאלה:
ואם מישהי שדופקת לי באמצע החיים וואי איזה רזה את, ואני אגיד לה חזרה וואי איזה שמנה את יגידו שאני הבעיה, שזה לא אותו דבר
ואם מישהי שדופקת לי באמצע החיים וואי איזה רזה את, ואני אגיד לה חזרה וואי איזה שמנה את יגידו שאני הבעיה, שזה לא אותו דבר
אנונימית
כן זה מעליב
תמיד הייתי בחורה רזה ואף פעם לא היו אומרים "וואי איזה רזה את" ממקום של מחמאה אלא להוריד לי
מבחינתי זה אותו הדבר כמו להגיד וואי איזה שמנה את
לא הייתי נעלבת מזה, כן אבל הייתי מרגישה לא בנוח כי זה תמיד היה מלווה בעוד משפטים של מה את לא אוכלת בבית וכל מיני כאלה
עצה שלי בתור מישהי שעברה את זה ועדיין לפעמים- תשחררי זה לא קשור אלייך ואל תתני לזה להעליב אותך
תמיד הייתי בחורה רזה ואף פעם לא היו אומרים "וואי איזה רזה את" ממקום של מחמאה אלא להוריד לי
מבחינתי זה אותו הדבר כמו להגיד וואי איזה שמנה את
לא הייתי נעלבת מזה, כן אבל הייתי מרגישה לא בנוח כי זה תמיד היה מלווה בעוד משפטים של מה את לא אוכלת בבית וכל מיני כאלה
עצה שלי בתור מישהי שעברה את זה ועדיין לפעמים- תשחררי זה לא קשור אלייך ואל תתני לזה להעליב אותך
שניהם מעליבים בדיוק אותו דבר לדעתי
שואל השאלה:
זה הקטע גם אני לא רואה תצמי בתור מישהי ממש רזה אני במשקל תקין וה bmi שלי תקין
זה הקטע גם אני לא רואה תצמי בתור מישהי ממש רזה אני במשקל תקין וה bmi שלי תקין
אנונימית
כן גם אני הכל היה תקין פשוט רזון..
אין מה לעשות זה אנשים שעוד לא הבינו שלהגיד את זה זה בדיוק כמו להגיד למישהי שהיא שמנה
אין מה לעשות זה אנשים שעוד לא הבינו שלהגיד את זה זה בדיוק כמו להגיד למישהי שהיא שמנה
בעיקרון הכי טוב פשוט לא להחמיא או בכלל להגיב לאנשים אל משקל, כל אחד מסוגל לראות את עצמו ואם זה לא איזה מצב שמחייב התערבות רפואית עדיף פשוט לא להגיד.....
שניהם יכולים להעליב באותה רמה, היום מחשיבים כ"שמנה" למשהו רע יותר מי בן אדם שהוא רזה
את צודקת במאה אחוז שזה אותו דבר וזה לא בסדר בשום צורה לשני הצדדים, אני יכולה להבין האמת למה זה יותר רגיש להגיד למישהי שמנה בגלל המודל יופי רזון ושהרוב הפרעות אכילה זה ככה, אבל זה לא משנה בכל מקרה את ממש צודקת. זה לא הופך את זה לבסדר ואנשים חייבים ללמוד טאקט כי זה פוגע באותה מידה ישלך כל זכות באמת
אנונימית
ברור שזה אותו דבר בתור אחת שמתמודדת עם ה.א היו לי תגובות נוראיות כמו "חטופה" "ניצולת שואה" לא צוחקת כאלה תגובות הייתי מקבלת
^^ לא קשור, זה מעליב באותה צורה, שתיהן מעליבים.