5 תשובות
הם לא עושים הרבה הקרנות...
כאחת שהלכה כמעט לכל הסרטים של ביטיאס בארץ אני ממש ממש ממליצה לכם כאילו לפתוח עצומה ליס פלאנט זה עזר 90 אחוז מהזמן
כאחת שהלכה כמעט לכל הסרטים של ביטיאס בארץ אני ממש ממש ממליצה לכם כאילו לפתוח עצומה ליס פלאנט זה עזר 90 אחוז מהזמן
הסרט של טוייס לא היה בקולנוע פה, אז אני מניחה שהסרט של סקז לא יהיו.
נראלי שאם הם יראו שיש הרבה אנשים שיגיעו אז הם יעשו הקרנה אחת או שתיים
ועדיין לא פירסמו לגבי ישראל צריך לבדוק ברשימת ההקרנות
הוא לא יהיה בנטפליקס רק בהקרנות קולנוע