9 תשובות
שנהגתי על קלאב קאר
שלא
אבל נהגתי על קלאב קאר פעם אחת
שכן
אנונימי
שואל השאלה:
הוא לא יכול לעשות עם זה כלום נכון?
אנונימית
מה יעשה ילך יגיד לרשויות שאיזה ילדה בת 16 נהגה באיזה מגרש נטוש לכמה דקות ?
אנונימי
שואל השאלה:
חחחחחחחחח לא יודעתתת
אנונימית
הכל טוב לא יעשה עם זה כלום אני אמרתי לו שנהגתי לפני ואמר לי ואללה
אנונימי
שואל השאלה:
סבבה
אנונימית
הוא שואל בשביל לדעת אם יש ידע בסיסי מסוים או שממש צריך להתחיל מאפס לא בשביל להלשין לרשות הרישוי שמישהו מתחת לגיל 16 נהג
אנונימית