9 תשובות
כן משחק ממש כיפי סיימתי פעמיים
אבל כן יש דברים מעט מעצבנים
שואל השאלה:
כמו מה וגפ אני משחק בפליסטיישן ורשום שזה גרסה של ps4
שואל השאלה:
אפ זה משנה משהו
לא כזה כיף אני התבאסתי אבל כן יודע שיש כאלה שיהנו אחרי שראיתי שאם זה לא על גרפיקות מטורפות זה נראה חרא הפסקתי לשחק
^^שלושה דברים שהכי הפריעו לי במשחק

1. במפה יש אזורים שמאוד לא קל להגיע אליהם או לנקודות השיגור באותו מקום ולפעמים מדובר במקום שחשוב לקווסטים וצריך לעשות מסע ארוך מאוד ולהיות מוכן להרבה אויבים שנמצאים דווקא על הדרך היחידה להגיע לשם

2. הכוונת היא לא מאוד נוחה וקרה כמה פעמים שתקפתי את האויב הלא נכון בכישוף לא נכון

3. יש יחסית מעט כשפים שאפשר להשיג בהשוואה לכשפים הקיימים בעולם של הארי פוטר כמובן שאפשר לשים את כולם במשחק אבל הבחירה של הכשפים הקיימים יכלה להיות יותר טובה
שואל השאלה:
אז שווה לי לקנות ב46 שקל?
46? לפי דעתי כן
^^כן בלי שאלה בכלל
גם עם כל החסרונות זה משחק כיפי ובמחיר כזה ברור שכדאי
שואל השאלה:
אחלה תודה