11 תשובות
הכי טוב פסטיגל פנטזיה 2006 הכי גרוע כל מה שבין 2020-2025
מבחינתי מעל 2014 זה לא פסטיגל שאני יכול לדרג כח הם גרועים יחסית
היחידים שאני עוד מתפשר שהם טובים
2015-2017
2020

אבל הכי טוב זה לדעתי פנטזיה
הפסטיגל הכי טוב לדעתי
היי סקול/ איי פסטיגל/ משחקי הפסטיגל

הכי גרוע זה פשוט כל הפסטיגלים מאז 2015
שואל השאלה:
איך אפשר לומר שסטורי ופריסטייל היו גרועים מה שהיה אחריהם מסכימה אבל בכל זאת וגם היי סקול לא כזה גרוע
שואל השאלה:
איך את אובססיבית להיי סקול אם זה שנת 2015 ^^
היי סקול כאילו היה נחמד
זה גרוי ביחס לקודמים לדעתי פשוו
הפסטיגל האחרון שראיתי היה פרי סטייל והוא היה סבבה משם זה התחיל להדרדר
האמת שמ2015 זה התחיל להדרדר אבל מ2019 התחיל הגירעון הגדול
פסטיגל פנטזיה הוא הכי טוב, הכי גרוע אני מניחה זה הפסטיגלים האחרונים שיצאו
תפסיקו להגיד שזה גרוע מה
הכוכבים של פעם זה לא כמו היום ואין מה לעשות
מה לעשות שזה גרןע זה לא רק בעניין הכוכבים זה פשוט היה לא טוב
הכי גרוע פסטיגל על פסטיגל(2022)
הכי טוב פסטיגל פנטזיה(2006)