10 תשובות
ברור
מספיק.
אישית אני מעדיף מישהי פחות ממטר 70 אז לא
כן
אנונימי
לדעתי לא
שואל השאלה:
אני 1.60 הוא 1.67 (:
נמוכי השאלה אם מידי
אנונימית
גם 2-3 מספיק
מספיק
במקרה שלכם זה סבבה
מה זה מספיק? כל אחד והטעם שלו, לי לא יהיה אכפת לצאת גם עם מישהי גבוהה ממני.
זה שאין הפרש גובה גדול או בכלל בין בני זוג לא הופך אותם לזוג פחות טוב או משהו כזה.

אם את בקטע שלו והוא בקטע שלך אז מושלם, מה זה משנה מה ההפרש גובה שלכם?