20 תשובות
הוא דווקא בן אדם עם ערכים, אם הוא היה ימני יותר היה מנהיג מושלם
שואל השאלה:
הרי אתה יודע טוב מאוד שפוליטיקאים ימנים לא מקדמים מדיניות ימין
אז עדיף לתמוך במי שיש לו ערכים מאשר לימני בלי ערכים שגם לא יעשה דברים ימניים
הרי אתה יודע טוב מאוד שפוליטיקאים ימנים לא מקדמים מדיניות ימין
אז עדיף לתמוך במי שיש לו ערכים מאשר לימני בלי ערכים שגם לא יעשה דברים ימניים
יש לי לא מעט טענות על התפקוד שלו כרמטכל. אני חושב שהוא התחיל (או לפחות המשיך) המון מהבעיות שגרמו לנו להגיע לשביעי באוקטובר.
זה לא גורע מהאדם. אבל זה אומר שאני לא אצביע לו.
זה לא גורע מהאדם. אבל זה אומר שאני לא אצביע לו.
שואל השאלה:
^ אתה מדבר על אלאור עזריה למשל? כי אם כן אני מצדיק את אייזנקוט בקטע הזה
^ אתה מדבר על אלאור עזריה למשל? כי אם כן אני מצדיק את אייזנקוט בקטע הזה
מה הוא הביא שעוד אין בגוש?
שואל השאלה:
^ גדי אייזנקוט מזרחי וזה מגוון את הגוש
והוא גם לא ישב עם מנסור עבאס בממשלה
^ גדי אייזנקוט מזרחי וזה מגוון את הגוש
והוא גם לא ישב עם מנסור עבאס בממשלה
^^^האמת שלא.
אני מדבר על עניין הצבא הקטן והחכם. אני מדבר על צמצום יחידות קרביות. אני מדבר על הרחבת ההשקעה הצבאית באיוש על חשבון הגזרות האחרות. אני מדבר על הפסקת המוכנות למלחמה והפיכת צה"ל לצבא בטש
אני מדבר על עניין הצבא הקטן והחכם. אני מדבר על צמצום יחידות קרביות. אני מדבר על הרחבת ההשקעה הצבאית באיוש על חשבון הגזרות האחרות. אני מדבר על הפסקת המוכנות למלחמה והפיכת צה"ל לצבא בטש
שואל השאלה:
אמרת בן אדם עם ערכים
זה מה שחשוב
אמרת בן אדם עם ערכים
זה מה שחשוב
שואל השאלה:
^ גדי אייזנקוט לא ישב עם מנסור עבאס.
מי שקפץ בראש לשבת עם ערבים בממשלה זה היה ביבי שרצה ראשון לשבת עם מנסור עבאס
^ גדי אייזנקוט לא ישב עם מנסור עבאס.
מי שקפץ בראש לשבת עם ערבים בממשלה זה היה ביבי שרצה ראשון לשבת עם מנסור עבאס
הוא לא ישב אבל יּישב
וביבי לא פקטור כאן
וביבי לא פקטור כאן
שואל השאלה:
^ צריך לשפוט יהודים על כף זכות
אל תגיד שהוא יישב עם ערבים בלי שאתה יודע
^ צריך לשפוט יהודים על כף זכות
אל תגיד שהוא יישב עם ערבים בלי שאתה יודע
זה מפריע לי כי אני רוצה מישהו ימני יותר, לכן הוא לא מנהיג טוב מספיק בשבילי וכני לא אבחר בו
מה לא ברור
מה לא ברור
שואל השאלה:
מה זה משנה אם הוא יהיה ימני יותר? מה זה מפריע לך?
מה זה משנה אם הוא יהיה ימני יותר? מה זה מפריע לך?
^
הוא. אמר בראיון:"נדע להקים ממשלה גם עם 58 מנדטים"
הוא. אמר בראיון:"נדע להקים ממשלה גם עם 58 מנדטים"
אנונימי
^זה אומר בלי המפלגות הערביות, אבל גם בלי התנגדות שלהן ככה שלא תיפול הממשלה. בכל מקרה לדעתי לפסול על הסף 20% מאוכלוסיית המדינה רק על סמך מוצא אתני זה לא דבר חיובי במועמד להנהגה.
אנונימית
^
לא פוסלים 20%, אבל המפלגות הערביות הם תומכות טרור על מלא.
המפלגות הערביות זה אומר שהם לא חלק מהממשלה, אבל הממשלה תלויה בהם, כלומר יש להם כוח להשפיע על הממשלה, והיא תנסה לרצות אותם.
לא פוסלים 20%, אבל המפלגות הערביות הם תומכות טרור על מלא.
המפלגות הערביות זה אומר שהם לא חלק מהממשלה, אבל הממשלה תלויה בהם, כלומר יש להם כוח להשפיע על הממשלה, והיא תנסה לרצות אותם.
אנונימי
^^ כל היום רק לקרוץ למזרחיים
והוא הקופץ בראש לשבת עם ערבים בממשלה כך שזה לא עומד לזכותו
ובתור אישיות כלום הוא לא מביא רק מזרחיות
והוא הקופץ בראש לשבת עם ערבים בממשלה כך שזה לא עומד לזכותו
ובתור אישיות כלום הוא לא מביא רק מזרחיות
^
הוא די רמז על זה.
הוא די רמז על זה.
אנונימי
שואל השאלה:
^ איפה בדיוק?
^ איפה בדיוק?
^מפלגות חד"ש ובל"ד הן מפלגות חילוניות אם לא אפילו אנטי דתיות, בניגוד כמובן כמעט לכל הטרוריסטים שתקפו את ישראל בעשרות השנים האחרונות. חד"ש גם מגדירה את עצמה כמפלגה ערבית-יהודית, ויש כרגע חבר כנסת יהודי ממנה. דווקא מנסור עבאס שעומד בראש מפלגת רע"מ, המפלגה המוסלמית המוצהרת היחידה, אמר בקולו מספר פעמים שישראל מדינה יהודית. לדוגמה: "מדינת ישראל נולדה כמדינה יהודית. זאת החלטתו של העם והשאלה היא לא מה הזהות של המדינה - היא נולדה ככה, וככה תישאר". וכו' וכו'...
כמובן שהמפלגות האלה הן לא הציוניות הגדולות ביותר, אבל "תומכות טרור על מלא" ודאי שהן לא ובטח ובטח שלא כולן.
הממשלה אכן תהיה צריכה לנסות לרצות אותם במידה מסויימת אבל יש בכל זאת הבדל בין זה לבין השפעה ישירה. מה גם שהממשלה בתקווה תנסה לרצות את רוב האזרחים שלה בלי קשר לסדר הדברים הפוליטי באותו רגע.
כמובן שהמפלגות האלה הן לא הציוניות הגדולות ביותר, אבל "תומכות טרור על מלא" ודאי שהן לא ובטח ובטח שלא כולן.
הממשלה אכן תהיה צריכה לנסות לרצות אותם במידה מסויימת אבל יש בכל זאת הבדל בין זה לבין השפעה ישירה. מה גם שהממשלה בתקווה תנסה לרצות את רוב האזרחים שלה בלי קשר לסדר הדברים הפוליטי באותו רגע.
אנונימית