התחברות
הרשמה
אם הייתי בראיון עבודה לפני יומיים ולא יצרו איתי קשר זה אומר שלא התקבלתי?
25 בדצמבר 2025, 15:16
ראיון עבודה
חוות דעת
דעות גולשים
חיפוש עבודה
תשובה אחת
יכול להיות אבל חכי עוד יומיים
ת
תכלס אין לי רעיון לכינוי
באותו הנושא:
הייתי בראיון עבודה לפני כמה ימים באיזו חנות בקניון
הייתי היום בראיון עבודה וגיליתי שהמסעדה שעשיתי בה את הראיון זה מסעדת בשרים....
הייתי לפני יומיים בראיון עבודה וביקשו שאני אשלח את המערכת שלי (אני עכשיו בכיתה יב)
הייתי בראיון עבודה לפני כמה ימים איך לשאול אם התקבלתי או לא אשמח לעצות
הייתי בראיון עבודה היום
הייתי בראיון עבודה לפני שבוע ועכשיו המנהל כתב לי להגיע מחר לניסיון
ביום ראשון הייתי בראיון עבודה לחנות ואמרו שיצרו איתי קשר.
עשו לי ראיון עבודה לפני יומיים ןעדיין לא התקשרו אליי וזה מוזר
הייתי בראיון עבודה לפני כמה ימים ולא חזרו אליי, איך לשאול אותה בווצאפ אם התקבלתי?
הייתי לפני יומיים בראיון עבודה...
הייתי בראיון עבודה לפני יומיים בגלידרייה ועוד לא חזרו אליי.. המצב אבוד או שיש עוד סיכוי שיחזרו?