7 תשובות
כן
לא. עדיף 4k אם יש לך טלוויזיה של 4k
תלוי אם יש שם סדרות שאת אוהבת
לא חושבת
כן אבל רק לכמה סדרות אולי לאיזה חודשיים
תמיד יש גליצים,ונתקע וזה ופתאום מטושטש
לי יש את הבייסיק
לא זה לא שווה
לי יש את הבייסיק
לא זה לא שווה
שואל השאלה:
אז מה כדאי
אז מה כדאי