7 תשובות
לא. עדיף 4k אם יש לך טלוויזיה של 4k
תלוי אם יש שם סדרות שאת אוהבת
כן אבל רק לכמה סדרות אולי לאיזה חודשיים
תמיד יש גליצים,ונתקע וזה ופתאום מטושטש
לי יש את הבייסיק
לא זה לא שווה
שואל השאלה:
אז מה כדאי