התחברות
הרשמה
אני הולכת לביקור רופא מה לרשום לקצינה שלי? "היי אני הלכתי לביקור רופא אני לא מרגישה טוב" ככה?
"היי אני הלכתי לביקור רופא אני לא מרגישה טוב"
ככה?
23 בדצמבר 2025, 16:18
רופאים
3 תשובות
כן
י
ילדה של שקט
זה מעולה
_
_M1
זה טוב ככה כן.
A
AlphaGhost
באותו הנושא:
אם אני הולכת לביקור רופא אני צריכה להודיע למפקד שלי ?
חייב לרשום למפקד שאני הולך לביקור רופא ?
(חיילים) אני הולכת לביקור רופא..
האם קצין רשאי למנוע מהמשק שלו ללכת לביקור רופא
אני מתכוון ללכת לביקור רופא עכשיו מה לרשום למפקד שלי ?
אם אני הולכת לביקור רופא בראשון ואז לביקור רופא בתל אביב
אני צריכה להודיע למפקד שלי שאני הולכת לביקור רופא או שרק אם אני מוציאה גימלים?
אני בסדיר חייב לעדכן את המפקדת לפני שאני הולכת לביקור רופא?
אם אני הולכת לביקור רופא ומוציאה גימלים ואפשר 4 בשבוע וברביעי אני הולכת לרופא יחידה שלי יופיע לה שהוצאתי מביקור רופא??
אם אני הולכת לביקור רופא ומוציאה גימלים המפקד יכול לבטל לי אותם ולהגיד לי לבוא לבסיס?
אם אני הולכת לביקור רופא ואומרת שיש לי דלקת בשתן(אני במחזור) אז בעצם יהיה דם