3 תשובות
קשר לא נבנה רק מלתקשר ברצף, דייטים זה גם להנות מלראות אחד את השני, לתת אווירה חיובית (לחייך/לצחוק וכדומה) ובין לבין אתם יכולים לדבר על דברים סתמיים ככה שזה יצא רומנטי,
את לא חייבת עכשיו להתכונן על לדבר על נושא מסויים, זה יבוא בטבעיות, את כן יכולה לחשוב על מה לדבר, אבל גם אם מרגיש שלא יהיה לכם על מה לדבר, תמיד יהיה על מה לדבר
את לא חייבת עכשיו להתכונן על לדבר על נושא מסויים, זה יבוא בטבעיות, את כן יכולה לחשוב על מה לדבר, אבל גם אם מרגיש שלא יהיה לכם על מה לדבר, תמיד יהיה על מה לדבר
שואל השאלה:
אני לא חושבתת
אני לא חושבתת
אנונימית
תמיד יש על מה לדבר, אל תדאגי.
באותו הנושא: