6 תשובות
כן, זה סבבה לגמרי.
דפ"ר 70 זה טוב ויום המאה יצא די ממוצע טוב, לא גרוע בכלל ולא משהו שמפיל.
זה בסדר גמור, ממוצע כזה
ממליץ לשפר כי את יכולה יש אפשרות
דפר 70 זה ממש אחלה אבל
זה דיי רע כאילו בגרות ובשלות 2 זה רע מאוד סביבת טכני פעולה 3 זה לא ממש טוב תפיסה מרחבית 3 זה רע
לא רק שאין אפילו 5 אחד יש לך פעמיים 2 ובמה שיש 4 זה הדברים הכי "קלים"
לדעתי זה כאילו קצת מתחת לממוצע
^^ אתה ממש ממש ממש מגזים הדבר היחיד שידפוק אותה בתכלס זה אולי הבגרות ובשלות השאר ממש אחלה
וזה ממש לא מתחת לממוצע