18 תשובות
לתת להם לצאת עם גברים כמו שהם אןהבים
למה צריך לעזור להם? שישנו את החשיבה שלהם
אנונימית
שואל השאלה:
כי יש שם היום הרבה גברים שנמצאים במצב הזה וזה מסוכן לנו בתור חברה שזה משהו שהוא במגמת עלייה
כי יש שם היום הרבה גברים שנמצאים במצב הזה וזה מסוכן לנו בתור חברה שזה משהו שהוא במגמת עלייה
אנונימי
לנדות ולבודד מהחברה עד שיבינו
כן תמיד הם יכולים להשתפר או להתפשר אין לגברים סטנדרטים גבוהים בדרך כלל אבל לפיימסליות זה אבוד כי לאישה יש סטנדרט גבוה בדרך כלל ואת הכי טוב כי ככה הן מעוצבות והן בדרך כלל לא נראות משהו אז הן מבושלות
אגב המצב מאוד קשה כי כל גבר שהוא נחשב ממוצע במראה בעיני נשים נחשב אינסל עצוב אבל כן
אגב המצב מאוד קשה כי כל גבר שהוא נחשב ממוצע במראה בעיני נשים נחשב אינסל עצוב אבל כן
אנונימי
אולי צריך להעביר חינוך מחדש כבר בגן
פתיחת רגשות
שידברו על מה שמפריע ולמה זה מפריע
שיתנו להם ליגטמציה שישחררו טיפה את הסערת רגשות שלהם
(מעגלי שיח וכאלה או משהו בסגנון)
שידברו על מה שמפריע ולמה זה מפריע
שיתנו להם ליגטמציה שישחררו טיפה את הסערת רגשות שלהם
(מעגלי שיח וכאלה או משהו בסגנון)
^
צודקת אבל זה לא עונה על השאלה
צודקת אבל זה לא עונה על השאלה
טיפול פסיכולוגילדבר קצת על החסכים
^
זה לא לעזור לאינסלים
זה לעזור שלא יהיו אינסלים
את בעצם אומרת שמי שכבר אינסל הוא מבוגר ואי אפשר לעזור לו?
זה לא לעזור לאינסלים
זה לעזור שלא יהיו אינסלים
את בעצם אומרת שמי שכבר אינסל הוא מבוגר ואי אפשר לעזור לו?
שום דבר זאת דעתם שיתפוצצו איתה מתחת לפוך
לתת להם את המרשם הרפואי הבא:
5 מטר רבוע של דשא (לגעת פעמיים ביום)
4 ימים בשבוע ללא גישה לאינטרנט (למעט סרטוני יוטיוב מאושרים בארוחות)
3 שעות פר שבוע של פעילות גופנית עם מאמן.
שעתיים של תרפיסט
יציאה בכיוון אחד מהמרתף של אמא.
5 מטר רבוע של דשא (לגעת פעמיים ביום)
4 ימים בשבוע ללא גישה לאינטרנט (למעט סרטוני יוטיוב מאושרים בארוחות)
3 שעות פר שבוע של פעילות גופנית עם מאמן.
שעתיים של תרפיסט
יציאה בכיוון אחד מהמרתף של אמא.
לדעתי אפשר להקריב שתי מדינות שבאחת יחיו רק נשים ובשנייה רק גברים וכל מי שלא ירצה לגור במדינה מעורבת יעבור לאחת מהן
אנונימית
^^ בטח, מה שאתה מתאר הייתה ההגדרה של זה כשהטביעו את המושג לראשונה... אבל מאז, כמו כל מילה, המושג התפתח והשתנה.
תיכנס ל4צ'אן ותראה מה זה אינסלים היום.
תיכנס ל4צ'אן ותראה מה זה אינסלים היום.
^ בטח שמושגים משתנים עם הזמן, לא לימדו אתכם את זה בשיעור לשון?
אם תדבר עם מישהו עכשיו על גורד שחקים, הוא יחשוב שאתה מדבר על בניין.
אם תדבר עם מישהו לפני 300 שנים על גורד שחקים, הוא יחשוב שאתה מדבר על תורן בספינה.
אם תדבר עם מישהו עכשיו על גורד שחקים, הוא יחשוב שאתה מדבר על בניין.
אם תדבר עם מישהו לפני 300 שנים על גורד שחקים, הוא יחשוב שאתה מדבר על תורן בספינה.
מושגים גם משתנים ומקבלים זהויות נוספות בפחות זמן, זאת רק הדוגמה הכי בולטת. אתה חושב שלפני חמש שנים מישהו היה משתמש במונח "מבושל" להפסד?
עם זאת, בחיפוש קצר בגוגל תוכל להגיע למונח ולמה אינסלים מאמינים, כמו בזכות הבסיסים ליחסי מין, האמונה שכל הנשים ז*נות ועוד.
עם זאת, בחיפוש קצר בגוגל תוכל להגיע למונח ולמה אינסלים מאמינים, כמו בזכות הבסיסים ליחסי מין, האמונה שכל הנשים ז*נות ועוד.
לזרוק אותם לעבוד בסביבה פתוחה עם המון אנשים באים מכמה שיוצר רקעים שונים, להיפתח לעוד אנשים והיכרות אישית נורא עוזרת בדברים האלו
להכיר נשים בלי קשר לאינטרס רומנטי
אנונימית