5 תשובות
היי
אין חוק לגיל כל אחת איך שהיא מתפתחת:)) ולמה שימחקו לך את השאלה? זה לא שאלה גסה או פוגעת או משהו דומה:))
אין לזה גיל, מתי שאת רוצה את יכולה ישר להתחיל ללבוש חזייה יפה ולא רגילה זה לא ממש משנה זה אך שאת רוצה. ובקשר לחוטיני את יכולה ללבוש גם מתי שאת רוצה!:)
כל אחד בקצב שהוא מוכן לו...
לדעתי חזייה זה רוב החזיות יפות הכוונה עם תחרה וכאלה אז אני חושבת 16 וחוטיני זה החלטה שלךגם חזיה אבל אני חושבת שזה מתאים לגיל 16 17 אפילו יותר..
אני בת 15, והולכת עם חוטיני.. אין לזה גיל כל - כך, הרבה בנות בשכבה שלי הולכות עם זה